Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Friday, November 4, 2011

:: Salam Aidiladha 1432 H ::

Panggilan haji telah tiba lagi
menunaikan ibadah di depan baitullah....
nasyid ni mesti korang semua penah dengo kan..
pemes emes tau sampai skang ni
musim-musim haji skang memanjang ade lagu ni kat radio..
radio IKIM la weii.. takdenye kat Era nenasyid camni.. ;P



raye haji tahun lepas aku balik kampong abi
tahun ni dok diam-diam kat umah je hahaha...
kitorang tak balik kampong ...tak cuti lame mane pon...
serik makan jem raya ritu tak abes-abes lagi...
kite raya kat sungai buloh aje..



ape plan nak masak tawon ni ??
mama kate nak masak nasik dagang and the geng ..
tukar selera anak tekak dari berendang-rendang bagai tu..
ade la kelainannye raya aji ni kan..



mama dah pesan dengan abah aku beli daun sup daun bawang..
abah mesti bawak kepala ke kaki lembu korban nanti
sedap buat sup je kan..
tumbok sambal kicap..
uisshh tak sabar aku... ngences dah ni !



baju raye aritu ade sepasang lagi tak pakai
bole pakai ahad ni nengok orang korban lembu
aqil aqif qaseh punye aku ade tempah jubah :)
papa ? nak lapah daging kan, pakai treksyut je lo dengan singlet.. hehe






Salam Aidiladha dari kami sekeluarga..
sesape yang balik kampong tu, bawak keta elok-elok..
moga sampai dengan selamat..amin..





2 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin