Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Monday, November 14, 2011

:: kamsahamnida ::

Weekend yang sesangat la sekejapnye aku rase.. sighh..


Sabtu. Memang aku takde kat umah satu hari suntok..
Pagi kat ofis sampai kul 1 tenghari..ade annual dinner plak kat Ipoh..
Gateii sangat nak pegi..Sampai umah kul 1 pagi..
Naseb laki mak redha aje pemergian bini die.. :))


Ahad. pepagi aku dah pusing pening satu kepala..
Temuntah tebelahak..cerber nye komplitset..hadoii..
Dah tengahari, sian abi tak makan lagi, aku verangan nak masak sop kaki lembu..
Raya korban aritu, abi ngan abah aku hangkot kaki lembu..
Abi aku siang semua kaki lambu tu..kalau nak suruh aku, hareemm aku tak reti langsong !...
Dah siap, aku rebuskan kaki lembu tu ...campak-campak halia bawang puteh..jadikla sop kan..
Bawak umah mak ngan abah aku..settled satu periok ko...Sedap kot !!



Dahla sesejuk neh.. feeling cerita Korea la pulak..
Minggu lepas dapat seviniye dari Korea..
Kelig abi ade training kat Korea...
Kali ni abi taknak pegi, susah nak makan kat sane katanye..




Sesape pon mesti kenal FM ni..
Stended la sesape pegi Korea, mesti bawak balik FM ni..
Kat esbok aku, dah 4 ke 5 pasang FM ni..
Dah orang nak bagi, kite terima aje la kan..




Love this chocolate !!
Tak manis sangat tu yang aku suke...
Aku rase koko die 70%.. Memang setaapp!! Yummey!!
Kamsahamnida...





Ade kulit shusi tu..ape ke namenye..aku pon tak tau..
Seaweed.
Satu cume rase garam...Yang satu lagi ade Kimchi flouvered.
Ade la rase pedas-pedas sket..
Kalo nak makan Kimchi yang basah tu, tak lalu la dek tekak aku.. tak sedap...
Camne la orang Korea bole suke Kimchi tu.. pelik!!




0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin