Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Wednesday, May 20, 2009

..:: Beautiful Girls Award ::. By Ummi Khayra



Thanks to ummi khayra for the award given..chomel sgt..tapi aku nak mintak mahap le kat ummi khayra sbb lambat publish award nih..heheh sory ye my lovely fren..

Beautiful..Chanteq..hehe i'm not preety but sooo sweet..hehe perasan lebih ni..

Syarat2 menerima award ini:

1. Pastikan jantina anda ialah perempuan - yeppp...of coz i am a women
2. Copy badge sebagai award anda - Done
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan. - Dapat award pun kne jawab soklan ke ?ape pun layan je la....
Saye bangge menjadi seorang perempuan kerana :

1) Sebagai perempuan, yang utama, yang paling istimewa..we can give birth to a child...of coz la boleh preggy kan...hanye perempuan aje, sape2 yg bergelar lelaki tiade keistimewaan begini...zuriat kite, segar dan suci dari perut kite...alhamdulillah..bole rase baby kicking...lelaki la tak dapt rase kan...

2) Setuju sangat dengan ummi khayra...Syurga itu letaknye di bawah telapak kaki ibu....mane ade kat lelaki kan...

3) Bole menjadi isteri hanye pade seorang lelaki sahaja...pompuan mane ade kawen 2 , 3 ke 4 kan...mintak dijauhkan...akulah isteri yang sah pada hubby ku...heheh

4) Ade 7 nafsu , 1 akal...tu yang shopping tak hengat dunia...sume bende die nak...sbb lelaki biasenye tak suke shopping2 ni...pempuan pantang nampak bende"SALE"..hehe

5) Dalam sebulan leh angkat bendera Jepun....paling2 pun 7 hari...free je kan...lelaki mane ade..

6) Perempuan leh make up cantik2...glamour2...gorgeous2..pinky2...kalu lelaki buat camtu..dah lain jadinye...tak kuase mak...hahaha

7) Akhir sekali, Hamba Allah yang sentiase akan dilindungi oleh kaum Adam...insyaAllah


lastly, aku bangge sgt menjadi seorg perempuan, ibu kepada anak2 ku,isteri kepada suami ku,anak kepada ibu bapaku....teramat indah...semuanya amat indah sekali....
Turn nak bagi award nih plak kepada:
* Kak rina
*fara-Mama Mirza
*Mama Khalish
*Ina - heartily
*Zarina
*My sis - Niza
*Nani - ibu hafiy
*Adex - aida
*Mel - mama Mika
*Jie - mama Rayyan
*kak e-caR - ibu eiymann
*suzi - mama ammar
*elnia - mama twin qistina & batrisya
dan sume2 yang bergelar wanita/perempuan........
"wanita, engkaulah penyejuk hati, penawar, penajam fikiran...sewaktu buntu, engkaulah segalanya"
"cantik bukan hanye pada luaran, cantik yang didalam itula yang sebenarnye cantik"


2 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Jiey^Mien said...

Err.. Hutang dulu ek.. Byk btul hutang tag n award nih.. :P

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

to jiey..mama rayyan

takpe la jiey..ade mase nti amik award nih ye...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin