Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Saturday, May 30, 2009

..:: Anniversary Mood ::..



...::: SALAM SECERIA PAGI BUAT SEMUA :::...






Kenapa ye aku buat title post tu...erm tak sabar sebenarnye nak celebrate my 2nd anniversary..count down ade 2 ari lagi ni...1st jun 2009 nanti genaplah 2 tahun ikatan qaseh aku and hubby...so now in the anniversarry mood..rase macam2 nak buat untuk hari yang ditunggu2 tu...


Kat dalam kepala ni, ligat berputar untuk berfikir bende2 yang aku nak buat...kek la, dinner la, gift la..dan macam2 lagi la...berangan-rangan segala benda nak...tapi mase membataskan segalanye...skg ni mcm buzy je..kat opis ni biasela mmg tak menang tangan..adhoc work load..hehe kat rumah pulak kene layan kerenah aqil aqif yang dah "buzy" nak menunjukkan walking skill dorg...asyik nak berjalan aje.. ermmm ni sket update untuk aqil aqif...aqil aqif dah start walking...aku noticed aqil aqif first walk mase abi g bangkok..mase tu dah mule bangun sendri dan terus jalan...tak silap aku 19th may 2009...alhamdulillah ...ok nanti aku hapdet lagi pasal my precious twin yang dah pandai berjalan ni..hokkey tunggu ye..


Sambung cite tadi...pasal kek...aku cadang nak tempah kek yang ade edible image tu...aku ni sakan la edit2 piccaz bagai..siap aku suh kak rina design lagi..punye la excited...aku dah siap survey kat secret recipe (SR)..PIC SR tu kate kene anta 3 hari awal dan kene hantar soft copy piccaz yang kite nak letak kat kek tu,nanti dorg upload and hantar kat factory kek SR la..so aku yg excited ni, men'design' , meng'edit' piccaz yang nak di hantar kat SR tu...rabu lepas bile dah siap edit sume piccaz..balik je dari ofis aku nak anta la piccaz tu kat SR, tapi rase nak btau abi dulu..ingat nak buat suprise, tapi aku ni cam tak bole kalo tak btau die..bile btau kat die, die kate tak payah buat..katenye tak cantik dan piccaz tu nanti jadi gelembung2..ni happened kat kek 1st birthday aqil aqif dulu..alamak macam ni plak..so aku pun ikut jela kate die...tak jadi la nk anta piccaz yg aku dah design chanteq2 tu..waaaa abi kate kalo nak beli tak payah la yg ade gambo tu..beli yg kek SR biase..tulis le ape nak tulis kat situ...ermmm baikle bosss...(ni dah terikut2 kak rina ni)


ok pasal dinner plak..mama dah tanye bile nak buat anniversary..aku kate ahad kot..sbb 1hb jun tu isnin...isnin tu almaklum laa kan, sume org keja..my youngest sis, takde ari tu, my sis niza pun dah tentunye keja di malam hari..mmg takde org...dah tentunye tak happening nanti..abi pun kate ok...dinner kat mane pun tak decide lagi..ni nak kene decide dgn family..bagi puas ati sume org..baru best kan..


about the gift plak...sumthing special to my hubby aku dah fikirkan...aku punye, tak tau le abi nak bagi ape...cam taun lepas, abi bagi hand bag GUESS...tahun ni nak hand bag COACH bole?kalo tak hand bag, purse pun jadi le....keh keh..keh



Its up to u my dear..for me, u are the most special..its enough...cant live without u and our kiddoz... I LOVE U SO MUCH..no word can say..YOU LITE MY LIFE, YOU MADE ME MAD COZ OF YOU LURVE...YOU ARE MY LOVELY KING..YOU ARE EVERYTHING FOR ME....THANKS TO BE MY LUVLY HUBBY DUNIA AKHIRAT....THANKS TO BE A GREAT PAPA TO OUR LIL PRECIOUS AQIL & AQIF...MUUUAAAHHHH :)





0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin