Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Wednesday, September 30, 2009

:: Ibu Bertudung ::

:: SALAM 11 SHAWWAL BUAT SEMUA ::
entry raye aku tak buat lagi
alih2 daku buat entry lain pulok heheh
picaz2 raye ku tak dihaplod lagi kat pc ofis ni..
sume dok dlm laptop kat umah..
bile dah balik umah terlupe plak nak transfer ke pendrive..adusshh
dah raye ke 11 ni , sekeping gambo raye pun takde lagi aku tempek..
tgk la senang2, balik nanti daku transfer piccaz tu sume..
ayu je title entry aku tu kan..hehe
kumpul punye kumpul dah byk gak aku snap gambar aku bertudung..
bertudung ekin , ala-ala ariani, ariani...
mane yg sempat aku snap, aku snap..
ade gak yg aku tak snap..
koleksi tudung ku ade manyak lagi..
macam kaler ado..macam2 ado..
ye la takkan nak nangkap gambo aje..
bile aku rase nak posing depan cermin cinderella aku tu..
aku posing & snap ...hehe
perasan, cenyum2 sorang2...
abaikan la pipi yg gebbuss itew...
tengok sajork tudung ku itew...hehe





2 kengkawan khatam & cepat2 komen:

cintaKusayangMu said...

selesakn pki tudung cmni....lg2 ngn ank kecik...
qis pn skrg ni tgh kumpulkn koleksi tudung ekin n ariani...heheheh

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

ye...sgt2 selesa dan mudah dipakai..sng diurus..heheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin