Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Friday, September 18, 2009

:: Salam Aidilfitri 1430 H ::

:: SALAM AKHIR RAMADHAN ::
Pagi ni aku terima lagi kad-kad raya..
terima kaseh sume..
bertambah-tambah la kad raye aku...hehe
hari ni aku masih bekerja..
ckp pasal bekerja lagi arini..
aku teringat borak2 aku dgn auntie anie aku semalam...
auntie anie dok kat seblah umah aku je..
semalam mase nak siap2 nak g keja makcik glemer ku ni sempat bersembang seminit dgn aku..
so kite ikuti perbualan antara aku dan aunti anie..
auntie : nita, ko bile cuti?
aku : cuti ari sabtu la..
auntie : kalo dah ari sabtu, itu bukannye cuti namenye..
aku : cuti lepas raye aje..hehe
tergelak2 aku dgr die ckp camtu..
yela aku beraye di sg buloh dulu tahun ni..
tak perlu la nak cuti awal..
lagi pun load work kat ofis ni yg menuntut aku utk bekerja di hari ini..hehe
ok la nothing much more..
kepada rakan2 alam maya yg sudi memberi kad raye yg comel2 tu..
thanks a zillion...


Dari Kak NB sekeluarga
Dari Nini aka Ummi Khayra
Dari Fara & family
Dari Nani di Muscat , Oman sekeluarga
Semoga di hari yang mulia ini semua teman2 menyambutnya dengan penuh kegembiraan bersama keluarga tersayang
Terima kasih diatas kesudian teman2 semua menjadi teman buat diri ini
Dalam kerendahan hati ada ketinggian budi
Dalam kemiskinan harta ada kekayaan jiwa
Dalam kelembutan lidah ada juga keterlanjuran kata
Dalam gurau senda ada qhilaf dan dosa
Hanya ampun dan maaf yg dapat ku utuskan..
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 1430 H
MAAF ZAHIR DAN BATIN

SALAM TULUS IKHLAS DARI KAMI SEKELUARGA
Azman
Noor Aznita
Muhammad Aqeel Miqhael
Muhammad Aqeef Miqhael


2 kengkawan khatam & cepat2 komen:

PadNani~~{@ said...

TQ dear for d card raya:)

Salam sesuci lebaran..penuh kemaafan dari nani sekeluarga..

Jiey^Mien said...

Selamat hari raya dear..

Ampun dan maaf dipinta andai ada salah dan silap dalam berbicara..

Hugs and kisses to Miqhaels

Salam Syawal,
Jiey-Mien-Rayyan

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin