Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, September 3, 2009

:: Hari Angkut Awards ::

:: SALAM 13 RAMADHAN ::
wah..kejap je dah nak 2 minggu kite berpuase kan..
cepat sgt mase berlalu...lagi 2 minggu nak raye dah..
tak sabar rasenye..sbb tahun ni aku beraye di sg. buloh lagi..
thanks to my abi..heheh setelah aku berjaya memujuk rayu..
tapi abi sgt le tak kisah..
yg penting raye ke dua aku kene balik kg die pulak..
hokey la camtu kan..
ok arini aku nak hangkot samua award..
award dr teman2 sume..
tapi kebanyakannye dr ummi khayra..keh2..
thanks my dear fren..
die yg paling rajen bg aku award... (moge2 ur lil khayra cepat2 sembuh)
actually dah lame dapat award sume ni..
skg baru sempat nak frame & gantung...
nak raye kan..mesti hias umah cantek2...
baru org suke dtg...hehe
ok jom tgk award yg baru siap gantung kat dinding umah aku ni..















hokey..sudi2kan la sape2 yg nak amek award nih...
sume2 yg dlm blog buddies aku tu..
sila2kan amek ye...
frame & gantung kat umah korang sume..
Till Now...

0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin