Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Thursday, October 13, 2011

:: bertambah jugak ::




dokek seminggu berhompeh puleh !! apsal cakap nismilan lak neh.. hahaha
dapat jugak ai tambah belen-belen ebm dalam difo kesayangan tu
naik jugak sertingat lagi botol-botol syomel tu



kan mak ai komplen susu ebm tu cair
tapi sejak bersemangat gaban mengepam ni, susu dah pekat likat ko
kalo tengok botol tu, yang pekat lagi banyak dekat empat setengah aunz...suke ai taw..
hormon-hormon oksitoksin tu dah mai
alhamdulillah syukur sangat



sejujornye ai memang dah tak bole nak mengepam pagi-pagi suboh shepie tu lagi
skang ni last mengepam seblom tido je la..
dulu ai kunci jam kul 5 pagi...kalau jam memekak-mekak tu, mesti ai bangun mengepam..
skang ni, memang malas tak hengat punye!
jam tetap kunci gak...bangonnye tak pon... nyampah...
bile jam bunyik, buat-buat tak dengar...siap gi offkan lagi henset tu...:P
sedar-sedar dah kul 6.30..meloncat la kan...memang tak sempatnye nak pam bagai...
bile la nak rajen cam dulu balek...
semangat rajen silalah datang lagi !!!!!



pagi-pagi dah minum susu ... sedap taw..
kalo makan lunch pulak, ai carik la sayo-sayo ijau..amek lebih sket...ngamkan dengan sambal belacan
petang pekena, keledek goreng...hahah milk buster gak tu...
air pun minum bergelen-gelen..sek sek gi pentri amik air...
mesti owang cakap takdo kojo ko minah neh...
lantak la owang nak cakap ape, ai gi amik air kosong aje, bukan gi perabes mendealah 3 in 1..
ai tak sentuh taw mendealah tu... currlass ko!!



rekod terbaru ai, pagi tadi pam awal sket kul 9.30 pagi..
dapat 7 oz jugak...jadilah kan..nampak jugak naiknye tu..
sebelum ni paling penuh 5 oz aje...
kul 1 nanti mase untuk pam lagi...
mintak-mintak hasilnye same la kan..takpun sebotol penuh pun jadilah...
asalkan ai dapat bawak balik, dapat tambah ebm kat difo tu..
petang dan malam nanti punye hasil, buat fresh ebm untuk esok je...



Ya matin ...Ya matin ...Ya matin ......tujoh puloh kali...
insyaAllah....







0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin