Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Friday, October 21, 2011

:: Aqil Aqif masuk kelas menulis ::


keja ari jemahat dah abes !! ya ribba yok balik yok ....


hokaloh hujan pulak kat luar tu..
musim tengkujoh dah mula, fefeeling duduk kat tepi-tepi pantai pulok
sejuk sesangat , terkencen-kencen ai , kulu kiler masok toilet..
tak tahan weh...nature call !!


seblom zass balik, ni nak masok entri terakhir untuk minggu ni.. (-^-)
cek cek cekidauk....


aqil aqif tahun depan dah nak masuk skool
skang ni ari-ari masok kelas menulis dengan cekgu Jaja die
nanti takde la sangap sangat masuk skool
at least dah kenal dan bole tulis..
kang pegang pensel pon terkial-kial, kesian jugakka
n..


pikcer fresh from the five-five-0-D cekgu jaja
lets them do talking...



tempat kejadian : dapor umah nenek kale hijo !! we go green :)




Aqif yang left-handed
adehhh keciknye buku tu jaja ooi !

tangan dobot-dobot tu ikut papa die..
ape benda pun sume pakai tangan kiri..
sampai nak makan pon tangan kiri..



aqil pulak guna tangan kanan untuk tulis...
walaupun kemba, tapi sorang gune kiri, sorang guna kanan
esok-esok blaja pandai-pandai macam ibu ngan papa ...sila lempan
g doploh kali ye !



tak cukup kat atas meja, melunjor kat lantai pon jadi ko..




hasil masok kelas menulis cekgu jaja...jom nengok ..

ade ghope jugak A B C kan .... esok-esok masuk kelas tak berbayar ni lagi...
ibu banje jaja makan kat PokNik gaji neh :))




hahahahaha nak gelak goling-goling dulu
ni mesti budak dua ketul yang suruh cekgu jaja die lukis
upin upin ni memang dah jadik jiwa aqil aqif
ape-ape pun mesti upin ipin
nak pujuk makan ayam pon, kene upin ipin jugak



ni yang paling ai tak tahan kak ros ngan opah pon ado taw !!
nak tau tak, semua kawan-kawan upin ipin, aqil aqif hafal..
abang salim, korang ingat tak??...
ai pon kadang-kadang lupe taw..
aqil aqif kalo nampak keta proton exora, dari jauh lagi dah tau "ibu tu keta abang salim"
memula ai konpius gak abang salim?? abang salim mane pulak yang korang kenal ni..
" abang salim yang bawak upin upin raun raun naik keta tu la ibuuuu"
jom gelak goling-goling bejemaah..... hahaha adoyaiiii anak..



Qaseh pon nak join kelas tulis-tulis
tapi ngantok nak tido...hahaha



habes masok kelas tulis-tulis !
malam ni masok kelas ngaji mukadam pulok dengan papa die...

antie Jaja entri dah siap..sile bace ye...

can cin cau...



2 kengkawan khatam & cepat2 komen:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

go dua-dua go !

lepas ni tengok boiboiboy pulak tau !
gerenti havoc..

hehe..

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

skang pon dah into boboi boy kak...heheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin