Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Friday, July 1, 2011

:: saye nak bersalin esok ::




dah 365 hari...
saye pernah buat entri yang saye akan ke hospital

sebab esok adalah hari saye bersalinkan Qaseh


jom ingat-ingat kembali
kalo lupe pun tak jadi ape -ape hal kan..:)


malam 30 jun 2010 (rabu)

saye saket perot sangat...
saye tak tau betul ke sakit perot ni macam sakit nak bersalin
saye tak pernah rase sakit bersalin
aqil aqif dulu memang teros belah..hahah


saye bitau abi, abi bole tanye sakit sangat ke??
kalo dah sakit , memang sakit la kan..


pagi 1 julai 2010 (khamis)


tahan jugak sakit sampai ke pagi
sebenarnye kalo bole saya taknak pegi hospital lagi
rase nak pegi keje jugak pagi tu
ade 2 ari aje nk tunggu sabtu...
dah tak tahan sangat sakit perot ni
pergi jugak la ke HSB


esoknya saya bersalin.....ikut tingkap lagi....:))



0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin