Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, June 30, 2011

:: cinta-cinta saya ::




bukan kisah cinta saya :))


cinta-cinta saya adalah anak-anak saya
anugerah yang paling berharga buat saya


setelah membelek gambar-gambar
saya terjumpa gambar ini
gambar yang saya rase tertarek sangat...tertarek menarik da bomm...:))
tertarek dengan suasana dalam gambar itu





inilah gambar yang sangat saye suka tu
anak-anak saya bermain dengan pakcik dan makciknya
anak-anak saya yang 3 beradik itu lah
aidil haikal (baju merah no. seploh) - anak ucu saya so mmg dah bole panggil uncle
aliyya batrisyia (baju pink) - anak pakteh saya, panggilan untuk die cik eisya
tecik-tecik dah jadi pakcik makcik...
syommelisyes kan..."))


bile anak-anak saya dah besar nanti bole tengok balik
yang dorang pernah main same-same dengan pakcik makcik yang lebih kurang sebaya je umornye
memori indah mase dorang kecik-kecik


qaseh mase ni tak bole berjalan lagi
uncle haikal kene dukong
qaseh ingat tau mase awak tecik ni uncle haiqal suke main dengan awak..
kalo dah dua tiga hari tak jumpe, haikal suruh mamanya amik qaseh


cube perhatikan aksi main belon budak-budak tecik ni
gaya cak-cak aqil batrisyia...
bole buat saya tersenyum sendiri..
indah dan seronok dunia anak-anak kecil..
bermain & mengeksplor dunia dorang dengan sepuas-puasnya...
mau jadik kecik semula bole?? hahah




qaseh suke dengan tongkat onyang.. miss u my cupcake...


berduwa lebih baik..

gaya tak bole blah bujang-bujang saya....
bersandar molek aqil ye...
nampak je elok duduk same-same, dekat-dekat
lepas tu, siapla, ade aje nak di gaduhkan..


Buat anak-anak ibu,
aqil aqif qaseh
nanti bile dah besar
bace belog ibu ni
mesti kamu jugak akan tersenyum macam ibu...


sayang aqil aqif qaseh hingga syurga..





0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin