Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Thursday, June 2, 2011

:: our true peek of 4th enibeseri ::

ini betul betul punye....
our true kaler..
our true celebration...
true peek of our 4th ennibeseri...


daku yang buat kezutan...
kezutan ulang tahun ke empat...
abi tak tau pun daku order kek ni...


kek yammilisyes itew di tempah khas dari my sista punye kawan
sangat sedap dan harus direkemen pada sekelian alam...
kalah kedai kek pemes amos tew...hahahah
sedap, moist moist gitu ai tell you





:: yammilesyes I Happy 4th Anniversary to us , PAPA & IBU of MI-QASEH



meh tengok kek yang super duper cedaap
chocolate cheeze cake
Angka "4" tertinggal pulak ...
tukang buat kek ni terlupe kot....heheh



kene la aku mengkretipkan diri aku yang tak berape nak kretip ni
aku cacakkan aje 4 ketul lilin tu
kire betul2, ade la 4 jugak kan....







yang paling eksaited....
aqil aqif lorr....sape lagi
siap tanye....besday sape ni ibu??
bagi die kalo bole hari hari nak besday....



seblum aku & abi rasmikan kek
aqil aqif dah rasmikan dulu
tersembur ayaq liuq tiup lilin
hepi sungguh aqil aqif





rasmi I sape yang sambut enibeseri ni ??? abang ke adik ??





familia I tapi tak cukup korem, si Qaseh tido....nampak tak air jambu tu??



kali ini baru nampak abi enterprem...
kite tiup lilin tu same2...
aqil aqif nyanyi lagu besday plak....
ini enebeseri la sayang, takde lagu2 punye..hahaha





Happiness ever I i luv my little happy famili...





cik Qaseh baru bangun tido...
tecengang-cengang Qaseh tengok kek...




chizz tart I very the seddaaapppp



tengok la tekstur krim chiz yang sangat mencairkan mulut
cair di mulut, senang masuk pewot....hahaha





lepas makan sepotong dua.....
memang sedap tapi sebelum tu dah isi perut dengan masak bening bayam
harus la perut dah penuh kan...
makan sket2 aje...
anak-anak daku yang lebih suke bile tengok ade kek...
layan kan aje.....




Besttt I sedap tak Aqif ?? die kate sedappp la buu....





0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin