Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, June 16, 2011

:: senyum, senyum dan senyum ke telinga ::







-------@@-------


last week kan besday saye...
sudah meningkat setahun lagi umur saya..
alhamdulillah dan syukur
maseh saya berpeluang menjadi khalifahNya
maseh saya berpeluang melihat anak-anak syommel saye membesar
maseh saya berpeluang melayari hidup berkeluarga bersama suami tercinta
maseh saye berpeluang berada bersama keluarga yang sangat saya sayang....



--------@@--------


selalunya kalau sambut besday mesti nak beli kek
tapi tahun ni, saya awal2 cakap dgn abi saya taknak kek
saye nak amik cuti, saye nak masak-masak sendiri...hahah
jadi, abi memamg pon tak beli kek..

cadangnya nak masak pulut semangat @ pulut kuning
jadiknye nasi himpit aje...alah sedap jugakkan..
saya padankan dengan rendang ayam pencen
sangat mabelesh dan mengenyangkan pewot..
kalah doploh kali bandingkan dengan kek...
tapi ..teringin red velvet...muahahaha..gelak jahhat hokey...



mintak mahap sangat
keyammiyan nasi himpit dengan rendang mengatasi segalanya
tak sempat saya nak amik gamba nasi himpit & rendang
dah sedap sangat masuk dalam perot ape pon jadik lupe
mammam lagi syedapp....


---------@@---------

walaupun tak dapat kek dan hadiah dari abi mase besday tu
saya takde la nak berape kesah sangat..

sebab awal-awal saye dah dapat hadiah dari abi
jom senyum sampai telinga..
saya tak mintak, abi yang bagi...
kalo orang memberi, kite ni menerima aje
baik lagi orang yang memberi itu...

apelah yang buat saya senyum sampai telinga
dan terus terusan senyum..
meh tengok sampai tersenyum same gak....





Unifi


berokben yang saya gune selama ni ala2 nak fengsan
sakit hati , sakit jiwa dengan berokben itew
alang2 nak bertenet 24/7, unlimited dan lajunye macam jet hahaha
jadiknye, abi register Unifi...
lame jugak nak tunggu kontrektor nak pasang mendealah tu
tunggu punye tunggu 22.5.2011 , setelah seperti dijanji..
siap sume pasang unifi...
senangla sang isteri nak carik resepi lepas ni...alasan...
sape2 nak free wifi..bole ngendeng2 tepi pagar umah saya.... :)




LG Optimus Pad



chop chop...ini bukan iPad ye tapi LG Optimus Pad...
abi memang die hard fan LG...jadiknye ape-ape pon mesti LG
dah keje pon dengan LG...ape die kesah??


walaupun bukan iPad, bile dah pegang2, tenyeh2 sane sini
jatuh chenta jugak akhirnye..
ehehehehe GELAK MENGADA
mase ni bukan gelak sampai telinga, tapi sampai belakang kepala kot


punye la kemarok karok, kul 3 pagi kot saya bangun menghadap Optimus Pad
anak-anak syommel dah tido, abi pon dah ngorok
saya pulak dok sibuk download apps yang saya suke
tap sana, tap sini, tap situ...
educational apps paling banyak saye download..
it will be very useful to aqil aqif & qaseh


smile...smile...smile..
To my lovely Husband
thank you so much for the lovely birthday present,
for all amazing things you have done to me and for making my life so wonderful.
Happy tak terkata.







2 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Ina said...

happy belated bday ita. haha aku terlepas ye. nway lg pad tu apa beza dia dgn ipad 2? berapa harga? boleh la survey2 jugak kot2 ok je mcm ipad 2 tu. wah puas la ko berinternet guna unifi. yelah aku guna boradband blk msia pn sakit hati kdg2.

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

hai na....


thanks so much....


ala die same cam i-pad..gune android juga as a OS...harge die aku tak sure lor...hhaa maybe same cam ipad...


aku gune BB maxis seblom ni...anyway ok jugak, tapi sometimes die gilos..tu yg nyampah tu...



eh...ko kate nak settled down kat mesia? bile tu....ke tak jadi?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin