Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, June 3, 2011

:: jom...beskal & upin ipin ::

semalam aku la antara orang paling last kuar ofis
keje memang sangat banyak sebab ISO IQA baru je selesai
so aku kene bertungkus lumus buat all the audit summary
compile semua the audit finding..
lepas tu pulak, ade staff baru masuk kat dept aku
aku la yang kene ajar segala kerja-kerja yang patut die buat..

mase aku buat keja dah banyak diguna utk ajar staff baru tu

takpela, nanti die takde keja nak buat pulak
walaupun banyak gak keja tak selesai lagi

jam lagi 2 minit nak kul 7...
harus aku cargas kemas barang dan cabut balik umah...



abi dah awal2 sampai dari aku...

6.30 camtu die dah sampai umah...
biasenye abi kalau sampai umah awal, die mesti habiskan mase dgn anak-anak

bawak aqil aqif ronda2 naik moto kat dalam taman tu
tak pun layan anak-anak naik beskal
naik beskal dalam umah aje

keta banyak lalu lalang
susah jugak nak kawal aqil aqif



kalini the syomelisyes pun ade naik beskal
harusla abi halakan senapang captured momen ni...



kendong / kerri I see my anak dara...takot ke hape si Qaseh ni


kaki gebus tu aku takot je masuk kat celah2 jejari tayar beskal tu
aku teringat pulak mase tecik2 dulu
main keri-keri naik basikal dengan my sista
kaki aku termasuk kat jejari tu
hadoi...memang nanges tak hengat..
rase nak fengsan, punye sakit....
walaupun dah terkena, rasenye aku tak serik jugak main keri2..
tapi lepas tu aku berhati2 letak kaki.....




am happy I suke Qaseh ye ...Qaseh dikerri aqil pulak...


lepas main beskal, bawak anak masuk umah..
abi mandikan aqil aqif terus
sebab aqil aqif nak tengok upin ipin...
layankan aje laaa paaaa....


pipin I khusyuk betul aqil aqif kan...


kalo dengar iklan je, tak tengok pun kat tv lagi, tau dah tu pipin..
sangat suke dengan pipin...
sebab pipin kan qemba cam aqil aqif...hehehe



tv manners I alhamdulillah dah aku didik dari awal



tiap kali tengok tv, macam ni la aqil aqif
aqil aqif dah tau mesti kene duduk diam2 depan tv hahah
bukan aku ajar kat rumah saje...
kat mane2 pun same....
melentur buluh dari rebungnye....lembut lagi...





0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin