Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, August 25, 2009

:: Happy 31st Birthday Hubby ::


23rd August 2009....My Hubby 31st Birthday..
2nd of Ramadhan 1430 H..
so kene puase dulu, baru bole celebrate Bday la kan..
Dah 31 tahun dah pokcik abi aku ni..
aku baru 27 tahun..
ibu lagi mude dari papa tau..hehe
ibu mude 4 tahun...
makan garam 4 tahun awal dari ibu...
untuk bday abi kali ni , aku tak beli kek..
aku buat kek..sejak sebulan lepas, aku google2 resepi kek coklat..hehhe
sbb ape aku tak beli kek?
sbbnye kalo beli kek mesti beli kat Secret Recepi..
mokcik dah boring dgn kek2 kat SR tu..
tu yg bersemangat sgt2 nak buat kek untuk bday abi kali ni..
yg bestnye mase buat kek ni, pokcik abi yg tolong sekali..
yela pose kan, letih sket..so abi dgn rela hati nak tolong...
dan..jeng..jeng..jeng maka terhasil lah..
..Death by Chocolate Cake..
First time aku buat kek...
dah hasilnya sgt memuaskan...sgt yummy..
cume ganache tu je agak manis...
aku tanak la touching2 kat entry ni..
cume nak melakarkan yg terindah kat sini..
ade entry untuk bday abi kali ni...
...HAPPY BIRTHDAY MY LOVE...
I love you so very much abi...
I pray that we’ll always be in love together until the hereafter, Amin.


Happy birthday to the man I love,

Always and forever,

You’re everything I ever wanted in a man,

A heart that’s warm and caring,

A spirit that’s wild and free,

A soul that’s deep and compassionate,

A smile that’s kin and sincere,

A love that’s strong and secure,

You’re a gift, a blessing, a treasure.

You complete me.

I only hope I give as much to you,

As you give to me everyday.

Happy birthday my love



:: Especially for my luvly Hubby ~ Death by Chocolate Cake ::



1 kengkawan khatam & cepat2 komen:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

awat tak bwk ofis ...kasi kengkawan sikit...hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin