Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Thursday, July 2, 2009

:: GIGIT - MENGGIGIT ::

Bile dah ade gigi ni, mule la proses gigit-menggigit...Aqif yang mule2 skali pandai gigit2 ni..ape lagi yg jadi mangsenye aqil laa..sian tgk aqil kene gigit..mesti ade tande kesan kene gigit tu...lebam jugak sbb kalo aqif gigit tu sepenuh hati...sampai cuil mak aku kate..sape tau maksud cuil ni? hehe maksudnye sampai tertanggal kulit permukaan atas sekali..lebih kurang camtu la kot...pastu bile aqil dah tumbuh gigi atas, die pun dah mule dan pandai nak gigit2 ni...sesi gigit2 ni pun bermula la...aku nk marah pun cam tak berbaloi je...ye la dorg bukan tau pun..cume kalo nak kenen2 nak gigit tu , dari jauh lagi aku dah jeritkan ... haaaaiiiippppp!!!
Aqil Aqif bukan gigit same sendri tapi sume org die geget...ibu, papa, atok , nenek dan org2 kat umah tu la...pantang kalo dtg kat sape2 je, mesti mulut tu dah nganga...nak gigit la tu...kalo tak sedar, mmg la menjerit sape yg kene gigit tu...hissshh anak ibu ni...takmo la camni...sakit tauuu...tapi org yang paling2 jarang kene gigit adalah papanye....ni yg aku teramat jeles...tapi sesekali tu terlompat gak kene gigit ngan aqil aqif...heheheh
semalam aku dapat snap piccas yg membuktikan aqif dok gigit aqil...hehehe mase tu aqil aqif dok main tonka...sambil main , sambil aqif gigit...sempat lagi nak menggigit tu...aqil ape lagi menangis la...kesian betul...aqif nak kene ni dgn ibu..jgn gigit lagi...nanti ibu babab....
Lets the piccas told the truth...hahaha check it out...


3 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Leya said...

bebudak baru tumbuh gigi ni asyik nak mengigit jerk, pantang lepe ...gatal kot giginya tu....sabar je la yerk

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

to leya...

skg ni dah agak kurang gigit...cume kalo die geram sgt je mulelah mengendeng2 nak gigit...kesian la sesape yg kene gigit tu...huhu

izan ishak said...

laa....mcm tu gayanya ye.
sama je dgn affan n afnan kat sini. skrg ni dah suka main tindih2 pulak mcm nak berlawan... aduuuhhh...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin