Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Monday, February 2, 2009

My First Trial (2nd Feb 2009)



Arini...takde banyak keje at ofis...since my chinese colleuges pun ramai yg still bcuti..ofis pun jadi sunyi sepi...staff yg melayu pun ade gak yg cuti...boring...so..for not wasting time, aku cube la create blog..sbb ramai membe2 n adik aku suh aku buat blog...aku sebenaye takde mase..tapi akhirnye aku tewas...hehe tewas ape mendenye...menambahkan akunye koje ade la...


sonok gak kalo ade blog ni aku rase..sbb ape2 pun aku leh luahkan kat sini la aku rase...leh celoteh n sembang2 ape yg aku rase nak nyembang...lagipun aku rase aku banyak nk cite pasal my adorable twin aqheel n aqheef...n oso pasal ape la je kan...


i always busy for this kinda stuff but i'll try my best to update this blog..i have a lot of picture to share...heheh may be a lot of stories to creat..so let check it out...

ok...for the first and foremost time...i 'll presented my twins pict...hehe (dah takde keje la tu)


















0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin