Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, February 19, 2009

~~Fish Ball Soup

Semalam aku masak..aku jarang sangat masak kalau weekdays..semalam disebabkan hubby balik awal and aku pun kene balik awal la kan...aku decided untuk masak...mama dah masak nasi...so aku pun start berfikir dari dlm kete lagi mende ape yang aku nak masak..

Sampai je umah..aku tgk keta kancil ucu aku ade..i'm start guessing..nenek pun mesti la ade kan...masuk je dalam nenek aku dok khusuq nengok Spa-Q..nenek mmg suke tkg drama series nih...die bole ikut sampai abes...skg ni die tgh obses dok tgk intan..intan..intan...pening aku...aku tak suke banget dengan indon2 nye cite ni...lagipun aku da tak sempat nak tgk2 tv ni...jgn kate nk tgk tv..nak sms pun da tak sempat...haha mane nak sibuk dgn twin aku yg dah lasak ni..aqil and aqif..u both are my heart..u have filled the space...ibu bahagia sangat2..muaahh!!

ok...lupekan bab nengok tv..dah tersasul la aku ni sampai sini.ok..kan nenek ade mesti die nak makan kan...so aku pun dg dapur tanye mama masak tak...mama kate ade masak kari ikan duri..i like ikan duri..tapi tak banyak la..so aku cadang nak masak yang lain je..nenek pun kebetulan bawak isi ikan tenggiri..nenek kate sedap buat fish ball and buat sup die sekali..aku pun tanpe melengahkan mase, teruskan operasi buat fish ball ngan nenek...senang aje..dalam 1 jam pastu siap la sup fish ball ikan tenggiri...eh betul ke name menu aku nih...hantam saje la.. lepas tu aku bagi aqil and aqif makan dgn nasi lembut...sedap kan cayang..

untuk hubby terchenta...ini ibu masak special untuk papa..muaahh!!


Fish Ball Soup..too yummy!!
Duri Fish Curry..I like it..
______________________________________________
Gambar ni takde kene mengena dgn fish ball soup tu hehe...

Aqheef with his kupiah...sebenarye die aqheef tak suke ape mende atas kepala die..

Aqheel with his kupiah..sukenye die!

0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin