Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Saturday, March 5, 2011

:: Gadget baru dah sampai ::

Dah hampir 3 bulan menunggu...
Bile dah jadi WANM skang..
macam-macam gadget untuk BF aku nak borong...
hari2 ade je aku rase nak beli..
al maklum lah..skang ni kedai2 online pun berlambak2..
macam2 gadget BF ade jual...
aku suke bukak belog-belog yg jual natural parenting stuff..
eksaited, obses dah jadiknye aku...
selain BreastFeeding, aku jugak CDing..
apela CDing tu ek..nanti aku buat entri lain pulok...
rase berjanggut nak tunggu gadget baru aku ni
meh la aku tunjuk dulu..
tak sabar neh...


haaa...ini la die my precious breastpump..
medela freestyler...
gojez kan..dengan totebag die tuh..
tengkiyu abi yg sgt supportive dgn BF ni...
melayang seribu ampat ratus kan papa...:D
sebelum ni aku ade spectra 3 breastpump..
dah 8 bulan hangkut gi balik opis pam spectra 3 ni
tak larat usung banyak2 beg..
hari-hari taw...
skang di ofis aku gune medela FS ni..
senang bawak, ringan weh...
yang spectra 3, dah jatuh saham...
aku gune untuk pam di rumah saje...
pam di sepertiga malam...
walaupun spectra3 dah jatuh saham,
sebelum ni die mmg sgt berjasa dgn aku...
dah byk mengepam susu aku ...
walaupun bukan untuk aku...
tapi untuk tuan empunya susu...
ini diaaa....tadaaaa...
:
:
:
:
:
:
:


saye syihaat dengan syusyu ibu saye...



3 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Imma said...

If there is anyone yg interested with medela swing with citystyle set @RM890..please pm me to immasurya@gmail.com yer

TQ

Huszaini said...

Comel!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

salam singgah
beli kat mana dapat rege 1400 je?

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin