Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, March 31, 2011

:: Cukupkan 40 ::


Dua tiga bulan ni aku kemaruk dengan CD

memang tak menahan tengok CD syommel sayanteq2 itew

duhet aku pun tak menahan keluwau...adushhh!!


selalu tibe hari delivery, aku call umah mak aku

dok tanye ade tak ven kurier datang anta barang

mak aku mesti jawab camni "ko ni beli ape lagi, cukup2 le tu?"

keh keh keh keh

kadang2 mak aku saje nak kenekan aku

di katenye takde pun barang sampai..

huhu nanes mak!!




haa...yang ni baru sampai...

syanteq kan....montoq2 gitew...

aku beli kat toke CD ELMA balik umah cepat2 aku pre-washed...







yang ni sampai lagi awal..

7 kaler sekali aku rembat

tak pandang kiri kanan uadah..

yang ni aku beli kat toke CD LIZA

dah siap pre-washed 3x pun....

qaseh pun dah pakai....heheh



bile dah pre-washed sebanyak 2 ke 3 kali

CD2 tu sume dah bole pakai

sangat canteq kale-kale vontot qaseh...



bile dah banyak-banyak CD aku pening nak menyimpan pulak

abi bagi cadangan carik kat IKEA

kalo dengar IKEA memang aku tak senang duduk la..

tak sabo, time2 tu jugak aku pecut ke IKEA


pilih..pilih...punye la pilih...

aku & abi rembat satu bekas..name sweden die aku tak hengat la ape..



setelah rase nak tercabut kaki aku ukur IKEA...

aku beli yang ini...





stash CD qaseh....

bole cukupkan 40 la kalo camni.....hahahah




ibunda : puasa dari beli CD lagi....papa qase dah jeling :P

17 kengkawan khatam & cepat2 komen:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

umangggg ai banyaknya !

4 Kay-E said...

Wah.. Banyaknye.............
Colorful sungguh!

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

kak rina,

jimat habes habesan ni..


lepas ni fully CDing...hahah

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

4kay E

skang pose dulu beli Cd..dah banyak ni...hehe

kaleful tu yang menggoda tu..hahah

Anonymous said...

CD ni caner bentuknya?..n dah ada isi lampin ke?..hehe..soklan yg pelik..

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

macam yang dlam pict tu la...

cd. aka cloth diapers aka lampin moden..

cd didatangi dgn diapers+inserts....

Farra Dhelina said...

banyak nya kakkkk..suka tgok..kalerful!

Kasih Ibu said...

salm perkenalan utk mummy miqhael...
Amboi banyaknya cloth diapers...teringin juga nak cuba.katanya boleh jimat banyak...

Kelab Kembar Malaysia said...

haa hambik ko! pueh hati camnih!

Kelab Kembar Malaysia said...

haa hambik ko! pueh hati camnih!

Nurul Ashikin said...

Salam puan, salam perkenalan...saya ada terbaca dalam blog seorang mummy yang beliau beli deep freezer kat puan, saya pon sedang cari deep freezer :)

Unknown said...

umakaihhh...banyaknyerr... mang banyak la pitih yg kuarkan... bestnyerr kalu dpt beli...

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

fara.....


gewwaammm tgk cd byk2....



tu yg rembat tu...hehehe

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

kasih ibu...



salam kenal.....


mmg jimat byk...setiap bulan tak payah pikir nakbeli pempes dah...


susu pun dah tak payah beli.....

besh sgt!!

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

huszaini...



hmmmm mmg den pueh hati......


den suko.....jimat duit den...

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

nurul...


ade...kalo nak bole ctc nita


019-229 3855

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

shiemz....



berbaloi2....daku main kutu...


takde rase beban sgt...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin