Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Wednesday, March 23, 2011

:: angkat CD di jemuran ::



rutin dah makin bertambah...
rutin nak mambasuh CD cd qaseh pula..
bile dah berCD ni, vitamin R tu kene amik lebih
kang berlonggok-longgok dlm baldi...
rintangan dan halangan bile nak uruskan CD ni memang ada
lagi2 mase nak keringkan
bagi aku yang hanye jejak kan kaki kat umah kul 9 atau 10 malam ni..
semestinye basuh CD waktu malam...
cara aku basuh CD??
tunggu....tunggu...tunggu...
ni CD dah siap basuh....
tinggal nak jemur aje...
benda paling utama yang aku beli mestilah hanger...
carik punye carik...
aku bekenan pulak hanger kale bellu (cam aqil cakap :) )
murah aje...satu 5 hengget..
aku rembat 2 ....
cantik pulak bile CD dah disangkut kat hanger itew...



:: hanger kale bellu ::

mase ni cik matahari memanco-manco, tegak atas kepala

CD pun cepat kering....



ibunda : nak beli dryer la pulok..ujang memanjang...


2 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Farra Dhelina said...

best kan berCD kak..time menjemur yg best tgok..bersusun jee..

mas saari said...

salam singgah n follow sini
bestnya ada anak2 kembar!

salam perkenalan ok!
tu dia sekali basuh punyalah byk..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin