Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Monday, March 14, 2011

:: Aqil & Aqif is 3 ::

dah genap 3 tahun ...
jadi ibu pada budak-budak 2 ketul ini..
sape lagi kalo si qemba aku itew..
dengan lahirnya aqil aqif, aku dah otometik jadik ibu yang beranak dua..
dua ye kawan-kawan...bukan satu..
pening jugak memula tu..
tapi lame-kelamaan tu dah jadi biase..
semakin hari semakin besar..
semakin banyak songeh hokay..
nak melayan sorang-sorang..ya hampunnnnn!!
kadang-kadang buat aku geram..
geram-geram sayang tau..
bercakap kalah mak nenek...
bahasa jerman tu ade lagi sket2..
kalo nak ikutkan aqil lebih mahir nak susun ayat
aqif main belasah aje kalo cakap
yang paling aku suke, bile aku tak berape paham ape yang aqif cakap
aku tanye aqil..."aqil, ape adik cakap?"
nanti mesti aqil bitau aku ape yg si aqif cakap..hahaah
harus aku bole gelak guling-guling time ni...
sangat syommel si 2 ketul ni....

inilah aqil aqif yang hari2 buat ibu sentiase belajar untuk jadi ibu yang terbaik




bile dah ade adiq qaseh...

aqil aqif tetap manje dan aku dan abi..

biarlah aqil aqif dengan manjenye...dorang pun cume dpt bermanja 2 tahun 4 bulan aje...

ok nanti aku cerita lagi sambutan hari jadi aqil aqif...

buat kecil-kecilan aje...sambut dengan nenek & atuk aje...

buat anak ibu & papa,

Muhammad Aqil Miqhael

Muhammad Aqif Miqhael

Selamat Lahir yang ke 3...

jangan jinnotiy hokey...

ibu tau aqil aqif anak yang cerdik dan bijak...

tahun depan kite gi skool ye!!!.....

ibunda: aqil aqif sumber kekuatan, selain papa & qaseh


4 kengkawan khatam & cepat2 komen:

bonda dadif aka akish said...

sorga...dapat anak kembor..

=)

da hensem2 boy..

snf said...

suke wah ensem2.nt besaq jd anak anak yg baik ea:-)

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

bonda dadif :

mmg sorga..hahahah (gelak jahat)

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

nurul :

insyaAllah....hensem ke? hahaa

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin