Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Monday, April 13, 2009

~~Happy Birthday to Muhammad Khalish~~

-- Bismillahirrahmanirahim--

--Syukur, masih kite dipertemukan hari ini & semoga dipermudahkan urusan untuk segala yg mendatang..Aminn--


.."Selamat Hari Lahir yg Pertama" untuk Muhammad Khalish..





Sabtu lepas, seperti yang telah aku dirancang, aku n family dijemput oleh mama khalish untuk meraikan ulangtahun pertama kelahiran Muhammad Khalish..Setelah usai segala urusan dan kerja2 umah, aku uruskan aqil aqif, siap2 sume aku n abi bertolak ke Bandar Bukit Raja..kali ni aku sefamily in "green"..sbb party Khalish kali ni tema nya hijau..eheh so melaram la dgn baju hijau.


Sampai sane awal lagi, dlm kul 245 ptg..so aku pun g carrefour klang dulu.round2 aje..tak beli ape pun..dkt 45 miit round2 dlm tu, dan aku rase cam takde ape pun yg menarik..so kitorg pun kuar & terus ke umah mama Khalish...Sampai sane tetamu pun tgh ramai..tapi tak sempat tgk khalish potong kek..hehe takpe la Khalish, auntie dh dpt mkn kek yg yummy tu.

First time g umah mama Khalish kat Bandar Bukit Raja ni...sbb aku and mama Khalish ni kenal di frenster..so frenster la yg menemukan kami..Seronok dpt jumpe face to face dgn deqna aka mama khalish..she's friendly, welcome ladies and talkative jugak, pandai layan tetamu..Sonok jumpe ngan Khalish, yg slama ni auntie tgk dlm gambar aje..Cute and handsome Khalish..Aqil n Aqif pun dah dpt jumpe Khalish..Kat umah Deqna tu, dpt jumpe gak frenster fren yg rapat, Farra, mama si Mirza ; Ika, mama si Alya and Fazi, mama si Damia Lutfiah..Aku rase cam gathering lak...erm bile nk buat gathering betul2 ni deqna and mama2 sume...nanti kite sume buat tau...

Bile dah jumpe face to face dan dapat borak2 dgn mama ni sume, rase cam lagi rapat. bukan stakat anta2 comment kat frenster dan sms je..Khalish, Mirza, Damia dan Alya mmg sgt2 cute and so adorable...cume tak sempat nak borak lame dgn mama2 sume...nanti kite jumpe lagi ye..

ok..disamping dpt jumpe my cyber frens...dapat jugak aku car sticker yg aku tempah kat deqna..tq deqna..cantik sgt, so creative..

4 kengkawan khatam & cepat2 komen:

adex-aieda said...

so comel...
ni yg jeles nih...
nak tempah gakler...
hehehe

mummy miqhael said...

hehe...comelkan..
kalo nak tempah btau la ye...
bile bday si twin tu??

adex-aieda said...

12 jun nih...
tuler ingatkan nak buat beday perty depa 13 jun ari sabtu tuh..
tp depa je date cucuk 12 jun...jumaat tuh..

twins awak demam x masa cucuk setahun tuh?

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

MMR untuk setahun aritu, tak demam..
mmg awal2 nurse btau, tak akan demam...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin