Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, April 24, 2009

.:: Aqil Aqif and a Books ::.

..SALAM SEMUA...SALAM SIHAT-SIHAT BELAKA HENDAKNYA..

Aku mmg dah berniat nak bagi pendedahan awal pada buku and akademia stuff kat aqil aqif. sejak 8 bulan lagi dah bagi aqil aqif pendedahan pada buku2 ni..bukan nak suh dorg bace..nak suh melihat gambar2 yang soo colorful dan karakter2 yang menarik..ade banyak jugak koleksi aqil aqif..skg ni cume aku nak perbanyakkan lagi je buku2 tu...

semalam aku gi kedai buku...mmg dah berhajat nk beli buku tu..boleh tambah koleksi...aku rembat 5 buah buku...cantik2 sumenye dan sesuai untuk aqil aqif belek2 dan tgk gambar...sambil tgk sambil kenal..colourful tu yang aku suke dan gambarnye pun jelas...meh tgk buku2 aqil aqif...koleksi2 lain nanti aku haplod yee...

Aqil Aqif New Books Collection

P/s : Nanti nak beli crayon pulak..leh Aqil Aqif kale2..jgn conteng dinding udah ye

3 kengkawan khatam & cepat2 komen:

UmmiKhayra said...

Khayra pun dh ada buku tu.. hehehhe Khayra ada shape, colours, Things I eat and Things at Home.. yang tu aku beli kat Giant je.. heheheh Start dia suka aku bercerita, aku dh beli buku barney tuk Khayra.. Aku beli sebab ada story sekali... try la beli tuk twin ko.. mesti dia suka.. hehehehhehhe

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

aku ade dah story books..25 rasul..tu aku buat bedtime story..yg barney lum ade lagi...heheh nanti nak beli gak le..lets read kiddo!!

Elyn Sani said...

salam ziarah n salam kenal mummy miqhael!!!

saya teruja betui tgk mummy yg ade twin ni.... tah camne u leh handle baby boys 2 org ni!! saya yg br sorang pun naik haru........ huhuh btw miqhael's mmg cute......

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin