Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, November 9, 2012

:: Plan,Planner,Planning :) ::




 Salam Jumaat buat semua...

Minggu ni adalah appraisal week untuk sekelian umat kat opis ni.. Aku tak terkecuali.. Semase aku diappraisalkan oleh boss kecik comel kesayangan aku tu, ape yang dibincangkan semuanye memang dah aku jangka..oh my luck, tau ape bende bos aku nak cakap.. :)) maseh ada kekurangan sane sini, dan perlu aku perbaiki..insyaAllah...aku dah ade perancangan lain..tunggu dan lihat :) nothing much to say..mintak semuanye baik baik saje untuk tahun depan... ameeen...

Kampeni dah distribute kan planner untuk tahun 2013... ciput kot bajet untuk beli planner ni? ke purchaser takot tergune duit die? sumpah aku tak paham perangai purchaser yang macam la beli ape-bende pun untuk kampeni macam pakai duit die..kalau aku jadi purchaser, pilih la yang ade value sket..:(  aku pakai yang lain, tunggu planner free dari one of my fevret client punye..yang ni takmo pakai...


Semalam merancang nak buat Sherperd Pie untuk dinner, tapi Allah tu lebih Maha Perancang terbaik.. Sampai umah, mak aku kate malam ni abah kau nak makan kuewtiaw hailam. So, rancangan nak buat sherperd pie ditunda ke waktu lain..maybe cuti panjang nanti..:) Yang bestnye, mak aku dah siap siangkan segala maklah bahan-bahan tu..i lebiu mak! Our dinner yang simple malam tadi, Kuew Tiow Hailam penuh Kasih Sayang.. :)) abah aku balik surau, terus makan dengan berseleranya..alhamdulillah !!


Bile tengok ade orang yang sanggup beli designer bag yang sampai belas-belas ribu, puluh -puluh ribu..macam nak nanges rase..How they could afford?? Mengimpikan memang tak salah, tapi mati hidup semula pun rasenye tak terbeli dengan harge yang macam tu..Harge dah mahal memang lah sepadan dengan kualiti dan workmanshipnye..tapi saye tak mampooo...mampoo beli beg jurulatih bawak kuda ni pun dah syukur sangat-sangat...tu pon bayar 2 kali... :)) hahahaha

  
Sebab dah beli beg jurulatih bawak kuda, makanye pagi jumaat bahagia nan indah ini, tak ade lah durian crepe bagai, makan lah biskut kosong cicah old town white coffee.. ade my friend kat FB komen, penuh air satu balang...rugi kan buat sikit-sikit :)) buat penuh-penuh sebab nak kurangkan manis je.. :))


Malam ini kami sekeluarga dan termasuk mak abah adik makcik pakcik, nak balik kampung encik hubby..ade 2 wedding, anak sedara encik hubby dan anak sepupu mak yang menikah dengan cek mek dari pasir tumboh..itu yang mak dan abah seronok nak ke kampung hubby.. dan pastinye nak jalan-jalan cari makan la... Ok..semoga perjalanan kami ke kampung dirahmati dan selamat semuanya..amin...

1 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Azie Kitchen said...

Nice handbag. Dalam byk2, mata nmpk handbag

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin