Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Wednesday, October 20, 2010

:: loan tudung ::

salam buat semua :P
ngeeeee :))


dah dekat seminggu tak berupdate
nak preview kenduri cukur jambul qaseh pun tak sempat ni..
tak boleh..tak boleh..
mesti adakan masa jugak..
tapi mase tu cemburu bangeeett..
insyaAllah mesti ade...


lately ni sangat la tak sempat nak berkampung disini
berkampung nak buat cerita la kan
dah berkampung pun tak sempat
ape lagi nak jenjalan kat rumah kengkawan sume
nak tinggalkan jejak lagi la tak dapek...huhu


ni dah ke lauuuuttt ni..
ape cerita loan tudung plak kan..
mase lunch yang seciput
digunakan sebaik2nye..huhu
sanggup tak makan..
memecut ke ARIANI kota damansara
lebih kurang 15 minit sampai...
uuuupppss terlupe..
aku gi dgn kolig sekapal, sekepala
sape lagi kak rina cayang laa


pilih punye pilih
cube sane cube sini
aku berkenan 2 helai tudung
kene jugak la berkenan dgn 2 helai tu
disebabkan buy 1 free 1
rembat aje la kan


dok merewang-rewang kat butik tu
aku tersuke sangat kat design tudung ariani tu
rege nya rm1++
seb baik ade diskaun 20%
tapi bile diskaun pun maseh mahal jugak kan


disebabkan suke sangat
photog in da houze a.k.a kak rina
kebetulan usung DSLR die
so berphotoshooot la aku kat ARIANI tu..hehe


gambar tu berperanan utk tunjuk kat abi
nak suh die tengok cantik ke tak tudung tu
ye la abi ni kene tengok dulu baru die percaya
baru lah kenen2 untuk approve loan beli tudung tu..
tapi sampai skg takde cite pun
senyap aje...keh keh keh
yang approvenye baju the kiddoz...huhu


meh tengok ibu the kiddoz berfotoshooot di ARIANI...hehehehe
:
:
:
:
:
:
:
:



:: gaji bulan ni, abi mesti approve kan gak loan tudung ni.. :) ::

aqil aqif dah pandai cakap...ibu pakai tudung tantek...hehe :P




7 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Ju@Lucky^Mummy said...

Cantiknye tudung tuh..

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

kak ju,

mmg tantek kan....

agak2 nak beli tak...

Farra Dhelina said...

igt kan loan tudung betul2..hehe rupenya loan dr abg..hehe

ctk la kak..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Nita,

kena pejamkan matalah kita jawabnya utk bayar tudung tu !

nakkkkkk.....

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

fara:

tula..tudung tu "mahals" sangat la...

kene mintak la load dr abi..hehe

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

krina:

pejam mata..nanti tak leh bukak..naya...huhu

ade bonus kite beli ye kak...huhu
adekah bonus tahun ni?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

saba aje ya kak

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin