Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Sunday, October 3, 2010

:: Comot-comot makan sate ::

aqil aqif mmg fevret dengan sate
ikut sape lagi kan kalo tak ikut atok aman die
kalo nampak sate je mmg aqil aqf sangat teruja
nampak orang jual sate pun dah suke
ape lagi dapat makan sate


biasenye abiy kalau dah lama sangat tak makan sate
balik keje tu die singgah kat R&R sg buloh
beli sate kat hj. samuri
lagipun abiy tahu atok ngan anak2 kesayangan die tu fevreto sate tak tahan punye


kalau makan sate aqil aqif nak pegang sendiri
ujung lidi yang tajam tu dah patah awal2
kalau tak buang, mulut aqilaqif nanti bising suruh patah kan mendealah tu

aqil aqif slalu cakap "sate sheedapp"




:: aqif comotnye...punye la sedap, baju pun tak pakai::

:: sate sheeedaappp ::

:: ape la yang gelihati sangat tu ::

:: teman sehidup semati, teman gadoh2...hehe ::




4 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Farra Dhelina said...

e e sama la dgn mirza..mmg suka mkn sate..

resanya mmg rata2 org suka mkn sate kn..ssh nk jumpa org yg tak suka mkn sate

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

fara,

sesape je suke makan sate..

open house kalo ade sate abis kene kerumun...haha

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

nasib baik tak wat main lawan pedang lidi sate tu..


hehe... memanglah cute jer aqil&aqif ni...

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

krina,

tula..kalo tak buang yg tajam tu, alamat jadi pedang samurai ...huhu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin