Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Saturday, December 4, 2010

:: jenjalan kolumpo ::




salam semua..


mommy in the house...

sejak raya aji aritu, belog ni tak berhapdet pon...

penat balik kamoung tak hilang-hilang lagi la...

bitamin M pun berganda-ganda ade dlm badan ni...




last wiken, jenjalan ke kolumpo

name aje dok kat kolumpo...

dalam seminggu tak sekali pun sampai sane..


iye lah kan...aku & abi pun keje dekat2 aje

tak payah nak meredah jem macam2 flever kat kolumpo itew..


sesekali jenjalan bawak the kidzs seronok gak..

kebetulan abi jumpe kawan di masjid negara

balik dari situ singgah terus kat dataran merdeka ni

ramai tourist yang ade kat situ..

berderet-deret bas bawak tourist2 ni semua



kat dataran mase tu dekat2 kul 11...

dah dekat tengahari, sang matahari pun dah tercacak...


berpayung-payungan sakan tourist2 tu..tak tahan panas..






qaseh is flying...
syonok tengok qaseh dok atas langit..

bukan main senyum qaseh ibu ni...

ade sorang kelig kat opis tanye aku bile nengok gambo qaseh ni

"nita, u buat outdoor photoshoot ke??"


gambo n aku yang hembek...biase2 aje..

budak baru blaja menembak.....hehehe






ala..ni cume berempat aje...

ibu yang amik gambar ni...jadik tak cukup korem la pulak

dah la tak penah ade gambo berlima..

takpe la yang penting kite syume heppyyyy..





haa..ni tourist dari china...

siap cakap "so hencem twin, so cute one"

sangat suke tengok aqil aqif..

mase ni die suruh husband die amik gambo..

abiy pun tumpang sekaki menembak...kehkeh..

lepas dah berpanas-panasan kat tengah dataran itew

perut pun dah nyanyi-nyanyi dah

kitorang terus gi pantai dalam

makan kat lunch terus...

kedai makan kat pantai dalam ni kedai kelantanese

memang la tempat pebret abiy..

macam-macam mak nenek lauk ade...

and very the yummylicious i tell u...



0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin