Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Tuesday, May 4, 2010

:: aQIL aQIF Hair do ::


SALAM BUAT SEMUA

Dah dekat 5 bulan aqil aqif tak potong rambut
last potong...1 january 2010 aritu
bukan tanak potong
tapi nak bagi rambut dorg berdua lebat, halus dan lembut

cuaca skang ni pulak panas ya ampon..
kesian pulak tgk aqil aqif
kalo lepas main
masing2 rambut basah kuyup
kalo tido pun bole berpeluh2..
so aku dan hubby decide nak trim je rambut dorang
tamo potong pendek
nanti kalo dah biase potong pendek sgt jadi keras kejung la kan

tapi tang nak menggunting ni la yang paling susah
bersilat sakan aku dan hubby
yela aqil aqif dah tau geli sume bagai kan
first word dorg mesti "no no, nanak"
hamek ko kalo die dah ckp camtu
nak tanak papa kene trim jugak la sayang
no nanak nanak hokey

lets the pictures tell the stories
mmg riuh rendah dibuatnye nak menggunting rambut budak berdua itew
kredit kat auntie jaja yg bersilat jugak nak snap aksi2 terhebat dorg
check it out bebeh...

yang memulakan acara..
aqil miqhael yg tak reti diam mulutnye..hehe




:
:
:


peluk ibu, sambil nanes tamo papa pegang rambut die

:
:
:

dari dlm kusi, dah naik atas kusi..punye la mengamok
:
:
:
sampai siap pun aqil nanes2..
marah kat papa sebab gunting rambut die


2nd round...
aqif miqhael yg agak steady...hehe


macam2 ibu buat nak menenangkan aqif yg geli dgn rambut2 itew..
:
:
:


"dak anyak-anyak bu"
(aqif suh aku letak bedak banyak2...die geli dgn rambut2 tu....huisshh)
:
:
:

last2..peluk ibu jugak aqif..

"encem tak shaye ambut pendek??"


itew la kesahnye..
naseb papa ade skill menggunting rambut..
kalo gi kedai tak ke haru nak layan dorg berdua
maunye tercabut sume..huhu
bukan senang adoyyaiii..




2 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Fiza's said...

adam pun susah gak kalau nak gunting rambut.. sebut kedai gunting pun x boleh.. so, sendiri la kena potong rambut dia.. 2 pun kena tunggu tdo.. ada ka org gunting rambut sambil tdo. eheheh kalau x wat cam 2 alamatnyer, x bergunting la dia

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

kalo tido un leceh gak nak potong rambut...kang berambut sume tempat tido...kalo potong kuku tu penah gak buat mase dorg tdo..eheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin