Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, April 13, 2010

:: Outstation to Singapore ::

Bestkan dapat gi outstation ke negara org..
walaupun cume singapore aje..
tapi dapat beralih angin jugak..
rentas laut jugak kan..
tapi bukan aku yg outstation...
hubby aku yg kene gi singapore tu...
jealous ni...
Aku rase dlm 3 ari hubby takde ni, aku jadi superwoman
Agak superwoman la jugak..
Actually hubby dah 2 malam di singapore..
aku je lambat nak menghapdet cite kat sini..
kan aku kate aku jadik superwoman..haha
tak menang tangan aku nak melayan aqil aqif..
due2 dah paham papa dorg gi working..
mmg la paham..
tapi dah 2 malam takde papa..
die macam hairan dan tercari-cari la jugak papanye...
siap nangis2 sebut papa...
aku yang cedey tgk aqil aqif nanes...
hubby naik flight firefly aje...
naik kat skypark terminal subang...
sangat dekat dgn umah..
cume 10 minit...
tak payah bazir mase bagai nak gi ke KLIA tu..
jauhnye adoyaai...
aku harap malam terakhir ni aqil aqif should be okey la
takmo noti2 tau...
atok ngan nenek kan ade...hehe (super woman hapenye) :)
ok esok hubby dah balik..
maybe flight smpai di subang kul 12 mlm...





0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin