Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Thursday, March 11, 2010

:: Alhamdulillah ::

Seletah hampir 4 bulan....
Skang aku baru rase nak update blog kesayangan ni..
Lame dah aku tinggalkan...
terutamanye cite2 pasal aqil aqif dan perkembangan aku sendri..
yang skg dah berkembang dan mengembang...heheh

ape khabar kawan2 sume?
dah tentunye kawan2 sume dah sarat dengan cite2 terbaru..
ramai sgt yg bertanye kenapa aku tak update blog or FB.
thanks sbb keep in touch lagi..

perkembangan terbaru?
aqil aqif dah 2 tahun...7 mac 2010..
dan aku...jeng jeng jeng
dah 22 minggu preggy...alhamdulillah..
rezeki allah...
hopefully dapat baby girl pulak...

setakat ni je yg dulu...
cite2 lain akan menyusul selepas ini..
buat pengubat rindu sume...hehhe




5 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Farra Dhelina said...

waaaa.... rindu gila nk dgr cite akk!! pasni trus aktf lah tau!!! woahh da 2thn ek twin akk..mirza esok! hihi..

klu dpt twin gegirl mesti best tak terkata kann!! aminnnnn ;p

Elyn said...

lame gile menghilang!!!

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

buat kezutan...heheh
insyaAllah..lepas ni akan terus aktif

Dandelion said...

ita ko kembar lg ke? hihi wah wah bestnyaaa nk dpt bb tecik lg. ihsan dh besar! nway gamat la rumah ko nnt :D

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

tak kembar lagi...sorg aje....ehhe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin