Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Monday, December 19, 2011

:: 5 hari ::

Ramai jugak cik cik dan puan puan blogger bercoti membelog
Coti sekolah ni, mesti ramai yang coti-coti mesyia ngan anak-anak kan
Belog pon tak sempat nak update cecite baru..
Aku yang tak pegi coti pun belog tak sempat nak update.. Vitamen M banyak nau !



Aku belom coti-coti mesyia lagi..
Tengah dok riki-riki mane tempat sejuk nak pegi bercoti
Lagi pon ujong -ujong tawon ni ade plak internal audit...
Membizikan diri punye tak hengat la.. :P takot bonus lari



Tawon depan konfem aku dah tak keje ari sabtu
Tiga tawon kat Tasek, akhirnye kitorang sume akan kerja 5 ari je mule 1 Januari 2012..
Sangat suuuuukeee riang gembira tak terkira... Nak lompat bintang doploh lapan kali...
Masok kul 8 , balik kul 5.30 ... Selalu pun aku balik kul 6 lebih..apede kesah kan..



Mak aku pon dapat la coti jaga anak-anak ari sabtu...
Selalunye kalau aku keja sabtu, aku hantar jugak kat mak aku, terutamanye Qaseh...
Aqil Aqif biasenye dengan papa dorang...
Mak aku pun mesti senyum ear to ear neh..hahaha
Kasik nenek dengan atok rehat jaga cucu-cucu syorga..



Bile dah dapat cuti sabtu & ahad, aku bole la buat kerja rumah lebih sket..
Selalunye wiken la nak buat segala macam membaking sampai siap..
Kalau ade hal nak buat ari sabtu, takde la nak berkira sabtu mane yang aku tak keja...
Seronok...beronok-ronok guling-guling dengan anak-anak bapak...





0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin