Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »
Daisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, March 22, 2013

:: Aqil & Aqif turns 5 ::










Bismillahirrahmanirrahim.....


Senyap-senyap anak kembar saye dah genap umurnye 5 tahun.. Lahir 7.3.2008.
Tahun ni saye tak dapat meraikan birthday abang dan adeq... Saye di Senai, Johor mase tu sebab ade new setup plant di sane dan ade audit yang perlu saye lakukan. Abang ngan adeq makan kek dengan papa & Qaseh aje kat SR on that day. Papa wassaped ibu, katenye abang ngan adeq dah tak sabo-sabo nak makan kek, sampai nangis-nangis.

Saye pun dah balik dari Senai, on weekend celebrate la jugak birthday abang & adik.. tiup lilin jugak kan.. walaupun tak jemput sape-sape, yang penting abang ngan adeq happy dapat diraikan..
 

Butter kek ni my sis sponsered. Sedap.. Tradisional butter cake dari kitorang punye personal baker...ececeh mengade betol siap ade personal baker..hahaha ..takde tema ape-ape pun. angry bird tu just decoration untuk birthday boys aje.. less is more.. just nice and simple butter cake..



Aqil Miqhael, Qaseh Hannah Qhadeeja, Aqif Miqhael ... tiup lilin same-same..lilin ni ade sparks dan takkan mati hingga habis..so seronok la aqel aqef qaseh..


Kebetulan Ikea buat promotion Swedish Meatball yang betul-betul murah. Sebiji 20 sen aje.. so kitorang beli 80 biji.. memang senak perut la nak menghabiskan meatball sedap giler ni. Jadiknye hidangan makanan untuk birthday boy adalah IKEA meatball.. very the swedish kan..:)



Birthday present untuk abang ngan adik dari Nana (my sis).. papa kate dah macam khemah kat sarkes..seriyes.. bebudak ni memang suka la dapat khemah ni. Khemah ni pon dari Ikea jugak. Bolela abang adeq dan Qaseh bertapa dalam tu..hahaha siap ade langsir lagi hokkey!



Ibu dan papa sayang abang ngan adeq..tahun ni dah masuk kindy kat Taska At-Taqwa.. Alhamdulillah semakin hari semakin cerdik & bijak.. mengaji Iqra dan hafazan pun dah pandai.. Ibu dan papa dikurniakan anak-anak yang baik, cerdik dan bijak.. Qaseh pun dah exposed dengan ape yang abang ngan adeq bawak balik dari kindy. seronok tau, bile Qaseh pun dah bole bace doa-doa yang abang ngan adeq bace.. sesungguhnye anak-anak ini, anak-anak syurga kami..Ibu dan papa doakan abang dan adeq membesar dengan kasih sayang dari ibu papa atok nenek jaja nana dan semua orang, jadi anak yang soleh , yang menghormati orang tua, yang bile besar nanti jadi kebanggaan ibu dan papa dengan menjadi manusia yang ade ilmu, iman dan taqwa.. ameeeeen...



1 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Cikgu Aini said...

happy birthday twins!!... aqil & aqif

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin