Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Tuesday, March 20, 2012

:: membelog :) ::

Salam semua orang... bakyu-bakyu beloger !!


Orang tak tanye pon ngape aku dah lame tak hapdet belog ..
Masalahnye aku ni je yang dah tak berapa nak rajen
Tang mane yang aku tak rajen ye ?
Kalau ikutkan ade jugak masa nak tengok belog orang lain..
Nak mencoba buat puding roti aku mengkelibot terjah belog-belog yang tayang puding roti sedap-sedap
Nak meroti pun aku terjah belog orang...
Rase-rase nak mensushi terjah jugak belog orang lagi...
Ke skang ni aku harus buat belog masak-masak ? .... Pingsan kejap !



Anak teruna kembar aku dah 4 tahun ...
Si kecik Qaseh dah 21 bulan ... selagi Qaseh belom sampai 2 tahun, aku tetap kire ikut bulan hoqqay.. :)



Ish !..ape aku nak karutkan ni ? ...
Takkan cume hapdet umor anak-anak aku je ..
Seriyes aku dah tak berape nak pandai nak cite ape..hahaha
Kalau buat penulisan kat sekolah ni, sure takde ISI punye markah ..



Tunggula aura nak membelog datang esok-esok...
aku acah je :))
Korang jangan harap sangat taw ! Kesian korang nanti ..



See you then.... Nak buat kojo lah !! ... Boss dah mai cekak pinggang ramping dia !!





0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin