Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Tuesday, February 14, 2012

:: Kali kedua ::




Dah dua ari cechana batuk-batuk...
Dalam batuk gitu pun melasak bukan main...
Biasela kalau dah ade aqil aqif..panjat sane panjat sini..terbang sane terbang sini...

Kul 4 pagi aku terjaga...bunyi cechana bernapas kemain kuat...
Turun naik dada..aku letakkan vicks..bagi die lega sket..kesian aku tengok..





Pagi tadi kul 8 takde lagi klinik bukak melainkan klinik yg aku paling tak bekenan...
Tapi naseb ade mesen nebulizer tu..pegi jugak la kan..
Aku cek in jugak foursquare kat kinek tu...
Wahahah sempat lagi mak cecahana menjakun kan!!...





Cechana dah masuk 2 kali ambil neb..tak cranky cam zaman-zaman abang die dulu..
Nak tecabot tudom aku dibantainye melalak time nak letak corong neb tu...
Pompuan mungkin la sopang santung ye dok...


Dah lepas neb, qaseh dah ok..takde la dada die berombak rindu cam seblom tu...
dapat la ubat ventolin sebotol .. Pastu aku balik la opis..
Keje banyok weh !

posted from Bloggeroid

3 kengkawan khatam & cepat2 komen:

AdaM Hawa said...

alahai.. cian tgk.. ank yg makcik sy jaga pun selalu kene sembut.. risau..

anisalya said...

sama la macam anak saya. setakat ni dah tiga kali kena neb.


salam perkenalan ye.

IDAZS said...

tak sampai hati tengok anak kena neb. moga cepat sembuh ya
salam kenal :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin