Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Tuesday, May 31, 2011

:: tuan guru & sleeping beauty ::



Lepas 2 hari sakit kepala dan demam
skang dah rase sihat dan bole bangun gi keja
alhamdulillah....



ni cerita wiken lepas...
nak hapdet taim-taim tu jugak memang tak dapat laaa
kepala ku yang weng-weng berpusing entah kemana
tido peluk bantal lagi bagus kan...



sebelum itew...
bile dah ade qaseh, abi yang mandikan aqil aqif..
qaseh, aku yang mandikan...
kene bahagi2kan tugas...
kalau aku sorang2 yang mandikan budak 3 ketul itew, lambat siap jawabnya...





Tuan Guru I aqif the hensem tuan guru....:))


mase ni aku dok peluk bantal lagi...
kepala pusing-pusing...
abi yang pung pang pung pang kemas umah bagai..hahaha
seb baik abi memang jenis tak kisah...



lepas siap2 kemas...
abi mandikan aqil aqif...



seblum mandi ni lah keje abi dan aqil aqif...
tuala tu dililit kat kepala...
cam pakai serban....

harus la aqil aqif suke bile papa die pakaikan serban...
bole bawak gi moshhh...




Tok Aji I Aqil kate bole ikut atok gi moshhhh...



belek-belek gambo...
ade pulak gambo si syomelisyes aku ni sedang tido...
ni pun abiy punye keje gak...
seb baik gambo aku tido die tak ambik...
harus aku meroyan nanti...:P




Tertonggeng I Gaya Qaseh tido dalam kot




Nyenyak I punye la sedap tido, sampai tak sedar papa ambik gamba ye Qaseh




Sleeping Beauty I Bestnye tengok Qaseh tido...






4 kengkawan khatam & cepat2 komen:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

awat dua-dua sekali tak pakai.

lagi comel !


tuan guru tecik...


hehe...

eLYies said...

syoknya tengok qaseh tido...rasa cam nak join sekali!!!

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

kak,

due2 pakai.....dah uplod...terdelete pulak...malas nak uplod balik...



takpe nanti recap balik...heheh

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

elyis...



tula tgk qaseh tido, ibu die pon nk tido je rase.... hahha

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin