Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Saturday, May 28, 2011

:: anak-anak ::

bile dah lame tak membelog
cite anak-anak aku pun dah tak hapdet
gambo gambi anak-anak pun tak haplod



nak memulakan semangat haku yang ke laut selame ni
aku tempek gambo anak-anak penseri hidup aku



moge-moge semangat tu datang tak pergi-pergi
ke nak kene buat pulut semangat ???
ayooo.....mau rendang kerang jugak tuh.....






Qaseh I gugu gaga nak masuk sebelas bulan




Aqif I yang dah pandai nak mensemart bile nak jenjalan



Aqil I ini budak pun same...jenjalan tak tinggal shade itew....layannnn


anak-anak ini harta paling bernilai...



0 kengkawan khatam & cepat2 komen:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin