Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Thursday, August 12, 2010

:: Rezeki susu untuk Qaseh ::

Mood puasa tengah berkobar-kobar
Semangat tu akan berkobar-kobar sampai hujung ramadhan
alhamdulillah...hari ni dapat berpuasa untuk hari yang ke-2


Bile berpuasa , sahur tu satu kemestian
sebab aku kalo tak bangun sahur
akan melepek la bile petang nak tunggu berbuka tulapar tu bole ditahan jugak
tapi kalo haus tu susah nak menahannya
tula aku memang gagahkan jugak untuk bangun bersahurabiy pun kene bersahur jugak
nasib dapat abiy yang nak bangun sahur
kalo tak bersahur sorang2 la kite kan..hehehe

ada satu sebab aku wajib bangun sahur
sebabnye aku bf si Qaseh
yela bile berpuasa kite dah missed minum air kan
takut susu tak banyak nanti
bile bersahur aku pastikan makan atau minum yang berkhasiat
penting untuk bekalan susu Qaseh
aku minum susu mamil mama, makan kurma
nasi dan lauk pauk yang lain
air masak aku ambil dekat 1 liter
jenuh gak nak menghabiskan 1 liter air tu bile2 dah nak sampai waktu imsak hehehehe

alhamdulillah...rezeki datang melimpah ruah
rezeki susu untuk Qaseh cukup sampai petang

malah banyak sungguh, sampaikan terpancut2 dengan sendirinya
dan boleh lagi di pam untuk stock buat EBM
Qaseh kenyang dengan susu ibu
walaupun aku berpuasa
syukur dengan rezeki ini...amin


--- Subhannallah...Hari pertama, Qaseh dah minum susu ibu ---


Sesuci Qaseh Ramadhan... :)
ade kene mengena ke???
hehehe
ade ku kesah?? hik hik

<<>>



3 kengkawan khatam & cepat2 komen:

Farra Dhelina said...

best nya kan dpt menyusukan ank..taniah kak..

M.U.M.M.Y M.I.Q.H.A.E.L said...

mmg best fara..

ikatan dengan qaseh bertambah erat

Sharini aka Ummi Khayra said...

congratz.... heheheh keep on pumping and BF.... chaiyok2...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin