Click here for Blogger tutorials, premade templates, free blog templates and custom blog designs »

Tuesday, May 31, 2011

:: tuan guru & sleeping beauty ::



Lepas 2 hari sakit kepala dan demam
skang dah rase sihat dan bole bangun gi keja
alhamdulillah....



ni cerita wiken lepas...
nak hapdet taim-taim tu jugak memang tak dapat laaa
kepala ku yang weng-weng berpusing entah kemana
tido peluk bantal lagi bagus kan...



sebelum itew...
bile dah ade qaseh, abi yang mandikan aqil aqif..
qaseh, aku yang mandikan...
kene bahagi2kan tugas...
kalau aku sorang2 yang mandikan budak 3 ketul itew, lambat siap jawabnya...





Tuan Guru I aqif the hensem tuan guru....:))


mase ni aku dok peluk bantal lagi...
kepala pusing-pusing...
abi yang pung pang pung pang kemas umah bagai..hahaha
seb baik abi memang jenis tak kisah...



lepas siap2 kemas...
abi mandikan aqil aqif...



seblum mandi ni lah keje abi dan aqil aqif...
tuala tu dililit kat kepala...
cam pakai serban....

harus la aqil aqif suke bile papa die pakaikan serban...
bole bawak gi moshhh...




Tok Aji I Aqil kate bole ikut atok gi moshhhh...



belek-belek gambo...
ade pulak gambo si syomelisyes aku ni sedang tido...
ni pun abiy punye keje gak...
seb baik gambo aku tido die tak ambik...
harus aku meroyan nanti...:P




Tertonggeng I Gaya Qaseh tido dalam kot




Nyenyak I punye la sedap tido, sampai tak sedar papa ambik gamba ye Qaseh




Sleeping Beauty I Bestnye tengok Qaseh tido...






Saturday, May 28, 2011

:: anak-anak ::

bile dah lame tak membelog
cite anak-anak aku pun dah tak hapdet
gambo gambi anak-anak pun tak haplod



nak memulakan semangat haku yang ke laut selame ni
aku tempek gambo anak-anak penseri hidup aku



moge-moge semangat tu datang tak pergi-pergi
ke nak kene buat pulut semangat ???
ayooo.....mau rendang kerang jugak tuh.....






Qaseh I gugu gaga nak masuk sebelas bulan




Aqif I yang dah pandai nak mensemart bile nak jenjalan



Aqil I ini budak pun same...jenjalan tak tinggal shade itew....layannnn


anak-anak ini harta paling bernilai...



:: voommmm...vekium nak lalu ::

vvvooooommmmm...
voooommmmmmm...






haaaa....bunyik pe tu...??
bunyik vekium nak cuci sawang & abuk-abuk...
semangat pagi ni nak memvekium belog ku yang dah lame tak berusik nih...
sawang sane sini....semak mate...hahaha





kalo la umah ditinggalkan lame tak berusik camni
alamat "makcik halimah" la yang hade...






jom cuci sawang dulu...kasi kemeh2 syanteq2...
sembur2 embi pior ....
kasik belog ni haghummm.....




LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin